نصب و تعمیر کولر گازی در باغستان

نصب و تعمیر کولر گازی در باغستان

نصب و تعمیر کولر گازی در باغستان

نصب و تعمیر کولر گازی در باغستان کرج : مجموعه ما درمورد کولر گازی یا اسپلیت  اطلاعات کافی به شما می دهد برای اینکه شما بهتر بتوانید مشکل پیش آمده برای دستگاه خود را تا جای ممکن خودتان برطرف کنید .

همچنین به معرفی دستگاه کولر گازی و اجزا و قطعات و نحوه کارکرد آن ها و مشکلاتی که برای دستگاه به وجود خواهد آمد و نحوه تعمیر و سرویس کولر گازی در کرج و برطرف کردن آنها و همچنین راه های نگهداری درست از دستگاه ، نصب و راه اندازی کولر گازی، سرویس کلی و شارژ گاز کولر گازی می پردازیم.

ما در این مقاله قصد داریم بطور کامل و جامع درمورد نصب و تعمیر کولر گازی بپردازیم.

tel:09331405570

09331405570

 کولر گازی چیست ؟

کولر گازی یکی از  رایج ترین و پرکاربردترین دستگاه  های تهویه مطبوع است . این سیستم در خیلی از پروژه های ساختمانی و منازل مسکونی مورد استفاده است . کولر گازی همانند کل دستگاه های تمامی سرماساز به وسیله سیکل تبرید ایجاد سرمایش می کند. سیکل تبرید، سیکلی است که در یخچال های خانگی، چیلرها، روفتاپ پکیج ها و تمامی دستگاه هایی که به طور اجباری ایجاد سرمایش می کنند، وجود دارد.

به زبان ساده کولر گازی انرژی الکتریکی را گرفته و آن را به سرما تبدیل می کند. این تولید سرما و دراصل  گرفتن گرما طی عملیاتی انجام می شود.

 کولر گازی چیست

نصب و تعمیر کولر گازی  در باغستان

چنانچه سرویس و تعمیر کولر گازی را در زمان مناسب انجام ندهید ممکن است مشکلات زیادتری رخ بدهد . اگر به یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازیتان لازم دارید آسان کار در باغستان به عنوان یک مرکز معتبر و مجاز سرویس و تعمیرات انواع کولر گازی را انجام می دهد.

شما می توانید با کمک سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه آسان کار تعمیر کولر گازی ایرادات را در همان مراحل ابتدایی حل  می کند، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت.

خرابی ها و مشکلات رایج در تعمیرات کولر گازی

استفاده کنندگان از کولرهای گازی امکان دارد با مشکلات و یا خرابی هایی  در هنگام استفاده از سیستم خود روبرو شوند که آنها را وادار کند با یک تعمیرگاه مجاز تماس بگیرند. در ادامه به اختصار به بعضی از اصلی ترین ورایج  ترین مشکلات موجود در کولرهای گازی، اشاره شده است.

پایین آمدن عملکرد

پایین آمدن عملکرد کولر به علت کثیف شدن فیلتر هوا

کاهش سرمایش کولر گازی

1-کم شدن سرمایش کولر گازی به علت نشتی گاز و یا عملکرد ضعیف کندانسور

2- خاموش شدن کولر

3- خاموش شدن کولر و یا طبق برنامه نبودن عملکرد سیستم به علت خراب شدن برد اصلی

4- خاموش و روشن شدن

5- خاموش و روشن شدن بعضی از اوقات سیستم به علت  مشکل در سیم کشی و بالا آمدن آمپر

6- سرریز شدن آب از پنل داخلی

کاهش سرمایش کولر گازی

 

بیشتر بخوانیم :راه های کاهش مصرف برق کولرگازی ،6دلیل رایج بو بد کولر گازی

7- سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر به علت مسدود شدن راه آب خروجی

8- وجود برفک روی لوله ها

9- وجود برفک روی لوله ها یا کندانسور به علت کم شدن مقدار شارژ گاز و یا کثیف بودن فیلترها

10- صدای غیر عادی یا لرزش

11- صدای غیر عادی یا لرزش به  علت مشکل در برد اصلی، کندانسور و یا فن کولر

12- روشن نشدن کولر

13- روشن نشدن کولر به علت وجود مشکل در ترموستات

دلایل کاهش سرمای کولر گازی

در گرمای تابستان، کولرها یکی از وسایل سرمایشی هستند که بیشترین مقدار سرمایش را ایجاد می‌کنند. در میان کولرها نیز کولر گازی یکی از مناسب ترین  نوع کولر برای ایجاد فضایی خنک در تمامی خانه‌ها است.

با این حال این کولرهای گازی بعضی اوقات  به جای این که فضای سردی در داخل خانه ایجاد کنند، بادی گرم از خود بیرون می‌دهند. علت های کم شدن سرمای کولر گازی  خیلی زیاد هستند اما تقریبا منشا اصلی تمامی این مشکل‌ها، خرابی‌ها و نقص‌های جزیی در داخل کولر است.

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی؛ چرا کولر قدرت ندارد.

اگر از استفاده کنندگان کولر گازی باشید،حتما با مشکل کم شدن باد کولر گازی مواجه شده‌اید. بغضی از افراد برای جلوگیری ویا رفع این موضوع سرعت و قدرت کولر را بالا می‌برند،ولی  این مسئله کمکی به کم شدن باد کولر نکرده و تنها سبب بیشتر شدن هزینه برق و فشار آمدن به سیستم می‌شود.

تعمیر کولر گازی

علت کم شدن بادکولر 

کم شدن باد کولر گازی و اسپلیت که از مشکلات این سیستم است، و علت های  مختلفی دارد که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • کثیفی فیلتر کولر گازی
  • اواپراتور کثیف شده است
  • مشکلات بلوور کولر گازی
  • مسدود شدن یا سوراخ شدن لوله های کولر گازی
  • خرابی برد علت کم شدن قدرت باد کولر

چه زمان می توان گفت که کولر گازی نیاز به تعمیر دارد؟

درخیلی از  مواقع صاحب خانه ها تازه زمانی متوجه خرابی کولر گازی و لازم  این سیستم به تعمیر می شوند که قدرت سرمایش و یا گرمایش کولر افت پیدا می کند.

در هر حال نشانه های دیگری به غیر از کم شدن  قدرت سرمایش و گرمایش کولر گازی وجود دارد که می توان از آن به عنوان علامت خرابی کولر یاد کرد.

  • خاموش و روشن شدن پی در پی کولر گازی
  • خروج صداهای عجیب و غریب از دستگاه
  • کاهش قدرت سرمایش و گرمایش
  • قطع شدن یکباره برق دستگاه
  • نم زدگی اطراف یونیت داخلی
  • لرزش یونیت داخلی و خارجی
  • مصرف بیش از اندازه برق

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی در باغستان  

فصل بهار مناسب ترین زمان برای سرویس کولر گازی  می باشد و سرویسکار مجاز کولر گازی با سیستم  کارواش اقدام به شستشوی کندانسور کولر گازی مینماید تا در کم شدن  مصرف برق کولر گازی موثر باشد.

اغلب سرویس فیلترهای کولر گازی را خودمان در منزل انجام میدهیم  و مناسب ترین زمان برای سرویس فیلترهای کولر گازی ماهی یکبار است و برای اینکار حتما از آب خالی و بدون شوینده استفاده میکنیم.

تعمیر کولر گازی

نصاب کولر گازی و اسپلیت در باغستان 

موقعی که کولر گازی اسپلیت بخرید و گرمای غیرقابل تحملی را در فضا داشته باشید، امکان دارد مجبور شوید با نصاب کولر گازی اسپلیت را به محل بخوانید .و راه اندازی آن را به او بسپارید. نصاب کولر گازی اسپلیت مهارت کار با الکترونیک و برق را دارد و ترفندهای انواع کولر گازی ها را در برندهای مختلف می دانند.

نصابان کولر گازی با تجهیزات نیاز کولر گازی ها را نصب می کنند و همچنین راه اندازی و نگهداری منظم دستگاه های تهویه مطبوع موجود را برای مکان های تجاری و منازل مسکونی انجام می دهند. با این اوصاف، نصابان کولر گازی آشسان کار در سراسرکرج  مورد تقاضا هستند و همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس کولر گازی به چه میزان است؟ اغلب  این‌ها سوالاتی هستند که مشتریان در این مورد می‌پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل زیادی بستگی دارد. گاهی سرویس کار کولر گازی در محل حضور می‌یابد و متوجه می‌شود شرایط کولر گازی به شکلی است که هزینه‌ای بیش از هزینه اعلام شده خواهد بود. طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تعیین می‌شود.

در مواردی نیز متخصص تعمیر کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در محل حضور می‌یابند و متوجه خواهد شد که کولر گازی نیازمند یک سرویس ساده  می باشد ؛ و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست، به تبع هزینه سرویس کولر گازی کاهش پیدا می‌کند.

عوامل موثر برقیمت تعمیر  کولر گازی در باغستان 

1-نرخ اتحادیه کولر گازی

2-نوع سرویس کولر گازی

3-شستن و سرویس پنل اسپیلت

4-تعویض فیلتر کولر گازی

5-تمیز کردن فیلتر کولر گازی

6-قیمت شارژ گاز کولر گازی

7-هزینه سرویس کولر گازی بر اساس قطعات خراب

8-هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار

عوامل موثر برقیمت تعمیر کولر گازی در باغستان

کلام آخر

توصیه ما به شما برای افزایش طول عمر کولر گازی باید به چند نکته توجه کرد. درزگیری و عایق بندی مناسب باید در اطراف کولر انجام شود. نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد. برای افزایش کارایی کولر گازی پنجره ای می توان از اینورتر استفاده کرد. اینورترها مصرف انرژی را کاهش می دهند. نگهداری به موقع و شستشوی منظم فیلترها باعث عملکرد بهتر کولر می شود.

برای نصب و تعمیر کولر گازی یا اسپلیت خود می توانید روی ما در تمامی مناطق کرج (عظیمیه ، جهانشهر ,گوهردشت ،فردیس ، باغستان و…)حساب کنید در اسرع وقت برای سرویس و تعمیر سرویسکاران خود را می فرستیم و برای نصب کولز گازی های خودتا از نصابان باتخربه و ماهر ما استفاده کنید .

برای سرویس و نصب وتعمیر کولر گازی در مهرشهر کرج  با آسان کار تماس بگیرید.
شماره تماس :09331405570

اتساپ:09331405570