نصب و تعمیر کولر گازی در کرج

نصب و تعمیر کولر گازی در کرج

نصب و تعمیر کولر گازی در کرج

نصب وتعمیر کولر گازی در کرج :شرکت آسان کار یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه نمایندگی و خدمات پس از فروش کولرهای گازی درکرج است. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و با تجربه، خدمات متنوعی را در زمینه نصب و تعمیر کولر گازی در کرج ارائه می‌کند.

خدمات آسان کار در زمینه نصب کولر گازی شامل موارد زیر است:

1. مشاوره فنی:

تیم متخصص شرکت آسان کار، به مشتریان در انتخاب بهترین گزینه از بین برندها و مدل‌های مختلف کولر گازی مشاوره می‌دهد.

2. نصب کولر گازی:

تیم نصابان ماهر شرکت آسان کار با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های حرفه‌ای، کولر گازی را به نحوی کاملاً حرفه‌ای در محل مشتریان نصب می‌کنند.

تعمیر کولر گازی

3. راه‌اندازی کولر گازی:

پس از نصب کولر گازی، تیم فنی شرکت آسان کار آن را به صورت کاملاً حرفه‌ای راه‌اندازی می‌کند.

خدمات اسان کار در زمینه تعمیر کولر گازی شامل موارد زیر است:

1. تعمیر کولر گازی:

تیم فنی شرکت آسان کار با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، کولر گازی را در صورت بروز هرگونه خرابی تعمیر می‌کند.

2. تعویض قطعات:

در صورتی که قطعات کولر گازی شما نیاز به تعویض داشته باشند، تیم فنی شرکت آسان کار آن‌ها را با قطعات اصلی و با کیفیت تعویض خواهد کرد.

3. تعمیرات دوره‌ای:

تیم فنی شرکت آسان کار، تعمیرات دوره‌ای کولر گازی شما را به صورت منظم و به موقع انجام می‌دهد تا عمر آن را افزایش دهد.

نصب وتعمیر کولر گازی در کرج

 شرکت آسان کار با داشتن تیمی متخصص و با تجربه، خدمات نصب و تعمیر کولر گازی را با کیفیت بالا و به موقع ارائه می‌دهد. به علاوه، با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، مشتریان به آسانی می‌توانند با مسئولان شرکت در ارتباط باشند و در صورت نیاز از خدمات پشتیبانی استفاده کنند.

کولر گازی و اسیلیت 

از انجا که کولر گازی(اسپلیت) دستگاه تهویه مطبوع است که دارای دو قابلیت است. کولرهای گازی قابلیت سرد و گرم کردن محیط اطراف خود در فصول مختلفی از سال را دارند. برای اینکه اطلاعات کامل تری در خصوص این دستگاه داشته باشید باید با آسان کار  در کرج همراه شوید.

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

نصب و سرویس کولر گازی در کرج

تعداد زیادی برندهای کولر گازی ها در بازار های ایران موجود است. از آن جای که شرکت ما نمایندگی مهمترین برندهای کولر گازی را دار هستند، وهمچنین بهترین تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای ما با تجربه بالایی در تعمیر و سرویس دارند با ما همکاری می کنن .

شرکت ما طیف زیادی از این برندها ی کولرگازی را به راحتی نصب ویا تعمیر کرده و در صورت نیاز قطعات مرتبط را در زمان کوتا تهیه وبا کیفیت بالا و به تعمیر کار کولر گازی تحویل داده تا بتوانند دستگاه شما را با بالاترین کیفیت تعمیر و به شما تحویل دهند.

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی در کرج

کار آسان با سابقه دیرینه در سیستم تهویه هوا از جمله کولرهای گازی و داکت اسپیلت‌ها فعالیت می‌نماید. این مجموعه نمایندگی خدمات تمامی برندهای کولر گازی و داکت اسپیلت می‌باشد (جنرال، سامسونگ، ال جی، جنرال گلد، میتسوبیشی، هایسنس، وست پویت، گالانز، اجنرال، تراست و…) و با داشتن تیمی مجرب و با سابقه در حوزه تعمیر، نگهداری و نصب انواع خدمات کولر گازی فعالیت می‌کند.

تیم ما با ارائه نمودن ضمانت کاری یک ساله، هرگونه خدمات در ذیل فاکتور رسمی خود خیال مشتریان خود را از بابت دغدغه‌های خرابی مجدد و هزینه های اضافی راحت کرده است‌.

تمامی خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر کولر گازی درکرج و همچنین برای نصب و راه اندازی و شارژ و سرویس گاز کولر گازی در خدمت همشهری های محترم هستیم . با مقرون به صرفه ترین قیمت وطبق تعرفه و همچنین درکوتاه ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه کولر گازی شما را بر طرف نماید.

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

راهنمای نصب کولر گازی

با توجه به موارد و مراحلی که در راهنمای نصب کولر گازی ذکر شده است، اولین مرحله این فرآیند نصب پنل داخلی است. برای نصب پنل داخلی، ابتدا پایه‌ها روی دیوار نصب شده و سپس ایمن سازی آنها انجام می‌شود. تیم‌های فنی ما در نمایندگی نصب کولر گازی در کرج برای ایمن سازی پایه‌ها از تراز استفاده می‌کنند و سپس فواصل و شیب لازم برای لوله‌ها را تخمین می‌زنند. سپس پنل داخلی روی دیوار نصب می‌شود، مراعات می‌شود که از منابع حرارتی دور باشد. پس از نصب پنل داخلی، واحد و کاور (پوشش) دستگاه برداشته شده و اتصالات الکتریکی بررسی می‌شوند.

نصاب کولرگازی در کرج 

نصاب کولر گازی، یک حرفه‌ای است که مسئولیت نصب سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری را بر عهده دارد. که  شامل نصب در داخلی و خارجی، لوله‌کشی های هوا، سیم‌کشی الکتریکی و خطوط مبرد است. نصاب باید همچنین اطمینان حاصل کند که سیستم به درستی کالیبره و برای عملکرد بهینه آزمایش شده باشد.

برای تبدیل شدن به یک نصاب کولر گازی، معمولاً نیاز است که  آموزشی فنی در فناوری HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) را تکمیل کنید. تخصص خود در این زمینه دریافت می کنند.

علاوه بر مهارت های فنی، نصاب کولر گازی باید مهارت های خوبی در ارتباط با مشتریان و توضیح روند نصب داشته باشد. آن ها باید قادر باشند به صورت مستقل کار کنند، پروتکل های ایمنی را دنبال کنند و هرگونه مشکلی که در فرآیند نصب بوجود آید را برطرف کنند.

در کل، یک نصاب کولر گازی در اطمینان از راحتی و بهره وری انرژی یک ساختمان با نصب یک سیستم سرمایشی (کولر گازی )مناسب و به درستی عمل می کند.

تعمیرکار کولر گازی  درکرج 

از خصوصیات تعمیرکار کولر گازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مهارت و تجربه:

یک تعمیرکار کولر گازی باید دارای مهارت و تجربه کافی در این زمینه باشد تا بتواند مشکلات مختلف کولرهای گازی را شناسایی و رفع کند.

2- دانش فنی:

تعمیرکار کولر گازی باید دانش فنی کافی در زمینه عملکرد کولر گازی، اجزای آن و سیستم های مرتبط با آن را داشته باشد.

3- ابزارها و تجهیزات:

تعمیرکار کولر گازی برای انجام کار بهتر نیاز به ابزارها و تجهیزات مناسب دارد که باید آنها را به خوبی شناخته و از آنها استفاده کند.

4- رعایت ایمنی:

تعمیرکار کولر گازی باید به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی کار و همچنین استفاده از تجهیزات محافظ برای خود و مشتریانش توجه داشته باشد.

5- ارتباط موثر با مشتریان:

تعمیرکار کولر گازی باید بتواند با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار کرده و برای آنها توضیح دهد که چه مشکلی در کولر گازی آنها وجود دارد و چگونه آن را رفع می‌کند.

مناطق تحت پوشش نصب و تعمیر کولر گازی آسان کار در کرج

1. نصب وسرویس کولر گازی درجهانشهر کرج

2. نصب وتعمیرات کولر گازی درباغستان کرج 

3. نصب وتعمیرات کولر گازی در عظیمیه کرج

4. نصب وتعمیرات کولر گازی در فردیس کرج 

5. نصب وتعمیرات کولر گازی درگوهردشت کرج

6. نصب وتعمیرات کولر گازی در مهرشهر کرج 

7. نصب وتعمیرات کولر گازی در شاهین ویلا

8.نصب و تعمی کولر گازی در آزادگان کرج 

9. نصب و تعمی کولر گازی در محمد شهر کرج 

10.نصب و تعمی کولر گازی در کیانمهر کرج 

11.نصب و تعمی کولر گازی در درختی کرج 

12.نصب و تعمی کولر گازی در هفت تیر کرج 

13.نصب و تعمی کولر گازی در گلشهر کرج 

14.نصب و تعمی کولر گازی در مارلیک کرج 

15.نصب و تعمی کولر گازی در مهر ویلا کرج 

16.نصب و تعمی کولر گازی در دهقان ویلا کرج 

17.نصب و تعمی کولر گازی در حصارک کرج 

18.نصب و تعمی کولر گازی در جهان نما کرج 

19.نصب و تعمی کولر گازی درطالقانی کرج 

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

ویژگی‌های خدمات  آسان کار در کرج

1.اعزام فوري به محل تعمير كار كولر گازي درکرج

2. منصفانه‌ترين قيمت تعميرات كولر گازي در کرج

3.استفاده از به‌روزترين لوازم تعمير كولر گازي

4.عيب يابي دقيق و تخصصي كولر گازي

5.تعمير و سرويس كولر گازي درکرج با تضمين كيفيت

6. تعميرات وسرويس در محل كولر گازي

7. تعميرات كولر گازي خانگي و صنعتي

8.نزديك‌ترين نمايندگي تعميرات كولر گازي در کرج

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

کولر گازی چیست؟

کولر گازی یک نوع وسیله ی تهویه مطبوع (دستگاه سرمایشی وگرمایشی) هست دستگاهی است که با تبدبل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می کند که در بعضی ازاین دستگاه ها امکان معکوس کردن وجود دارد و می توان کولر را تبدبل به پمپ حرارتی کرد و در فصول سرد زمستان به عنوان یک وسیله گرمایشی از آن برای گرم نگه داشتن محیط استفاده کرد.

مزایا کولرهای گازی

مزایا

  • خنک سازی بسیار سریع محیط به خاطر انتقال حرارت و برودت خیلی بالا
  • فیلتراسیون هوا و کم تر شدن آلودگی و گرد و غبار محیط
نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

شیوه نصب کولر گازی در کرج

شیوه نصب کولر گازی با توجه به نوع کولر گازی و طراحی آن مختف می باشد و با وجود انواع مختلف کولر گازی باید در نصب آن دقت زیادی شود و در این مورد به یک تکنیک حرفه ای مراجعه کنید تا خسارت مالی به سیستم وارد نشود. نصب کولرگازی های یک تکه راحت می باشد و بدون هیچ مشکلی می توانید آن رابه راحتی نصب و مورد استفاده قرار دهید ولی در کولر گازی های دو تکه یا اسپلیت لازم به یک تعمیر کار حرفه ای دارید و بدون داشتن مهارت امکان دارد باعث مشکلاتی شوید و به کولر گازی خود آسیب برسانید.

خرید انواع کولر گازی درکرج

مدل های مختلفی از کولر گازی دارد و برای خرید باید به نکات زیاری ازجمله بودجه، کیفیت سیستم ، متراژ فضا و رنگ آن توجه کرد. برای خرید آنلاین‌ها می‌توان از طریق اینترنتی ، حضوری ، تلفنی اقدام کرد. این فروشگاه بزرگ مثل یک بازار یا فروشگاه لوازم خانگی تمامی مدل‌های کولر گازی و اسپیلت موجود در بازار را فراهم کرده است.

انواع کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

1.اسپیلیت دیواری در کرج

اسپیلت های دیواری از ظرفیت های 9000 تا 36000 تولید می شوند که متناسب با ظرفیت کولر مقدارتوان سرمایش و گرمایش آن تغییر می کند. نیاز به ذکر است که برق مصرفی اسپیلت های دیواری تک فاز 220 ولت است . حتما به این نکته توجه نمایید که در صورت استفاده از چند اسپیلت در کنار هم اگر مقدار ظرفیت کولر ها بالا باشد، برق مصرفی سه فاز 380 ولت مورد لازم است .

2.کولر گازی ایستاده در کرج

همانطور که از نام کولر گازی ایستاده پیداست به صورت عمودی برای نصب ایستاده تولید و روانه بازار رقابت می‌شوند. مدل‌های ایستاده از دو یونیت داخلی و خارجی تهیه شده که پنل داخلی درون فضای داخلی قرار می‌گیرد، و بخش خارجی یا همان کندانسور در بیرون ازخانه قرار می‌گیرد.
کمپرسور کولر گازی ایستاده حین عملکرد گرمای بسیار زیادی تولید می‌کند به همین صورت نیاز است که در فضای بیرونی مثل تراس یا حیاط قرار بگیرد.

3. کولر گازی مولتی اسپیلیت در کرج

کولر مولتی اسپلیت از یک کمپرسور یا یونیت خارجی و چند یونیت داخلی یا پنل ساخته شده است که می‌توان در شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، محیط مسکونی، ادارات و … از آن‌ها نیز استفاده کرد و البته باید این را بدانید پنل‌های دستگله های چند پله ای (مولتی اسپلیت) در مساحت‌های بیش از 30 متر و کمتر از 150 متر مورد استفاده نیز قرار می‌گیرند.

4. داکت اسپیلیت در کرج

داکت اسپلیت در اصل یک نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و پیشرفته می باشد که این روز ها به شکل افزاینده ای در حال گسترش است . این دستگاه تنظیم هوا با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته به سرعت در میان کاربران رواج یابد.

5. اسپلیت سقفی زمینی در کرج

یکی دیگر از انواع کولرگازی اسپلیت، اسپلیت سقفی زمینی است و همانطور که از نامش مشخص است، و محل قرار گرفتن انها هم بصورت خوابیده به سقف و هم بصورت زمینی و کنار دیوار قابل نصب است.

نصب و سرویس کولر گازی در کرج
نصب و سرویس کولر گازی در کرج

ظرفیت کولر گازی

کولرهای گازی برای بخش ها ومکان های مختلف از 9000 بی تی یو تا 200000 تولید و مورد استفاده قرار میگیرند.

برای نصب چه تجهیزاتی لازم است؟

برای نصب کولر گازی، از تجهیزات و ابزارهای ویژه‌ای استفاده می‌شود تا این فرایند به بهترین شکل انجام گیرد. کیف ابزار، جعبه بکس، آچار فرانسه، سیم چین، انبردست، انبر قفلی، سیم لخت‌کن و دم باریک، متر، انواع پیچ گوشتی تخت دوسو و چهارسو، خط کش، چکش، سوهان و … از جمله تجهیزات و ابزارهایی هستند که نصاب‌های کولر گازی در مراحل مختلف به آن‌ها نیاز دارند.
نصب کولر گازی

قیمت کولرگازی در کرج

نصب کولر گازی هزینه‌ای مشخص دارد و مراحل آن کاملاً مشخص هستند. به ندرت اتفاق می‌افتد که هزینه اضافی به مبلغ نهایی افزوده شود. مدل و ظرفیت دستگاه، همچنین مواد و تجهیزات مورد نیاز، عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی نصب کولر گازی هستند. برای مثال، نصب کولرهای ایستاده نیازمند کار بیشتری است که همین باعث افزایش هزینه نهایی می‌شود.

مراحل اصلی این عمل شامل نصب و محکم‌سازی پایه‌ها، لوله‌کشی، شارژ گاز، نصب کندانسور، نصب پنل‌های بیرونی و داخلی، و سیم‌کشی کولر گازی است. این اقدامات هرکدام زمان و حجم کاری مشخصی را می‌طلبند. کارشناسان نصب کولر گازی مجوعه آسان کار در کرج تلاش می‌کنند تا با ارائه بهترین کیفیت نصب، هزینه‌ای مناسب را برای مشتریان عزیز خود اخذ نمایند.

برند: برند‌های مختلف ایرانی، چینی، کره‌ای، ایتالیایی و آلمانی در بازار ما وجود دارند. اغلب برند‌های ایرانی کمترین قیمت را دارند و محصولاتی از شرکت‌های میدیا، گری و جنرال مکس و بسیاری از شرکت‌های چینی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

نصب کولر گازی

کلام آخر

این دستگاه از چهار جزء اصلی کندانسور ،کمپرسور ، اواپراتور و شیر انبساط تشکیل می شود .بعضی از اسپلیت ها فقط کار خنک کردن را انجام می دهند و در زمینه سرمایشی و برای خنک کردن محیط از آنها استفاده می شود. اما بعضی از اسپلیت ها هر دو عمل گرمایشی و سرمایشی را انجام می دهند و می توان از آن برای خنک کردن در تابستان و از گرمای آن در زمستان استفاده کرد.

شما می توانید برای نصب وسرویس کولر گازی در کرج با ما تماس بگیرید.ما با بهرمند ی از افراد مجرب برای مشاوره و انجام  کلیه امور مربوط به  کولر گازی اماده هستیم .

شماره های تماس :

09331405570